Hoe werkt HOP

 

HOP onderscheidt zich met een structurele aanpak van de “doorsnee klusser”. Een helder DRIE STAPPEN PLAN met een contractuele overeenkomst in fase 3 als einddoel legt het werkplan en de daaraan verbonden kosten vooraf vast.

Een stuk zekerheid voor u als opdrachtgever en een voorwaarde voor een efficiënt werkproces. Hierna leest u hoe dit in de praktijk werkt. 

FASE 1

Om een helder beeld te krijgen van aard en omvang van te verrichten werkzaamheden stelt HOP altijd een voorbespreking voor. Alle wensen van de opdrachtgever, inclusief de financiële begrenzing daarvan, worden daarbij getoetst aan de visie en mogelijkheden van HOP.

Aan deze voorbespreking die deel uitmaakt van het DRIE STAPPEN PLAN zijn -ongeacht de uitkomst ervan- geen kosten verbonden voor de eventuele opdrachtgever.

 FASE 2

Vinden beide partijen elkaar bij genoemde gratis voorbespreking,dan volgt fase twee van het DRIE STAPPEN PLAN. Aan de hand van de vastgelegde gegevens vervaardigt HOP een exact werkplan inclusief  tijdplanning en begroting.Dit plan wordt tot in detail met de opdrachtgever doorgenomen.

Deze werkzaamheden worden op uurbasis in rekening gebracht bij niet overgaan tot fase 3.

FASE 3

Is overeenstemming bereikt over werkwijze, materiaalkeuze, tijdplanning en begroting, dan gaan opdrachtgever en HOP een contractuele verplichting aan. Op deze wijze wordt niets aan het toeval overgelaten, kan efficiënt worden gewerkt en worden onaangename verrassingen in een te laat stadium voorkomen.

 

Maak jouw eigen website met JouwWeb